Tuesday, August 1, 2017

Promo Heboh Indomaret

Promo Heboh Indomaret - SGM adalah satu jenama susu formula, yang tidak hanya hadir untuk bayi dan kanak-kanak, tetapi juga untuk ibu-ibu, terutama mereka yang mengandung. Susu ini telah dijual secara bebas di berbagai kedai dan pasaraya kecil, salah satunya di Indomaret. Ditawarkan pada harga mulai dari seribu dolar, susu ini menawarkan pelbagai rasa dan mendakwa mempunyai kandungan pemakanan yang mencukupi.


Salah satu produk unggulan SGM ialah susu SGM Eksplor dengan buah-buahan dan sayur-sayuran. Seperti yang diketahui, Promo Heboh Indomaret buah-buahan dan sayur-sayuran adalah makanan yang mengadung serat tinggi yang dapat membuat anak-anak merasa lebih cepat dan membuat saluran gastrousus bergerak aktif. "SGM Eksplor dengan buah-buahan dan sayur-sayuran bertujuan untuk memperkenalkan dan meningkatkan kegemaran buah-buahan dan sayur-sayuran kanak-kanak dengan cara yang menyenangkan," kata Pengurus Jenama SGM Eksplor Buah & Sayuran, Diana Beauty.


Sebagai tambahan kepada Promo Heboh Indomaret SGM Eksport Buah-buahan dan Sayuran, PT Sarihusada Generari Mahardika sebagai pengilang juga menyediakan produk SGM untuk beberapa rentang umur anak-anak, mulai dari 0-6 bulan, 6-12 bulan, 1-3 tahun, 3-5 tahun, Sehingga 5-12 tahun. Produk susu SGM untuk kanak-kanak boleh didapati dalam beberapa citarasa, seperti coklat, vanila, dan soya, dan terdapat dalam pakej antara 150 gram, 200 gram, 400 gram, hingga 900 gram.


Sebagai tambahan kepada bayi dan kanak-kanak, syarikat itu juga menyediakan SGM Mother Presinutri + untuk wanita yang mengandung. http://www.katalogpromo.id/2017/08/katalog-promo-heboh-indomaret.html Susu istimewa wanita mengandung boleh didapati dalam 150 gram pembungkusan dan terdapat dalam varian rasa seperti strawberi, oren, dan coklat, dan diklaim mengandungi kalsium, fosforus, besi, linoleat, dan asid folik.

No comments:

Post a Comment