Monday, January 1, 2018

Promo Dufan Januari 2018

Menutup akhir tahun 2017, Duna Fantasy (Dufan) menyediakan promo yang sangat menarik, di mana setiap pelawat yang membeli tiket Dufan akan segera mendapatkan Dufan selama 1 tahun ke depan.


Setiap pelawat yang membeli tiket Dufan, akan segera mendapatkan Pas Tahunan. Selepas membuat pembelian tiket dan memasuki pintu Dufan, anda akan diarahkan ke bangunan Dewan Perbandaran Dufan untuk membuat Pas Tahunan Dufan. Proses membuat Pas Tahunan adalah sangat mudah, anda hanya perlu mengisi sendiri data, foto di lokasi pembuatan, dan imbasan cap jari. Proses pembuatan itu sendiri hanya mengambil masa 5 minit. Selepas kad dicetak, kad Pass Tahunan boleh digunakan untuk rekreasi percuma untuk Dufan selama 1 tahun.


Kesahihan Pas Tahunan Dufan adalah 1 tahun dari Pas Tahunan. Sebagai contoh, anda membuat Pas Tahunan pada 25 Disember 2017, maka kad tersebut akan sah sehingga 24 Disember 2018.


Dengan memiliki Pass Annual Dufan, anda akan mempunyai rekreasi percuma untuk Dufan dan memainkan semua tunggangan Dufan selama 1 tahun, bermula dari Isnin hingga Ahad, serta cuti umum atau cuti sekolah dan tahun baru. Di samping itu, dengan barang-barang tahunan Pas Dufan dan juga pelbagai restoran di Ancol, di mana terma dan syarat dikenakan.


Menarik bukan  Promo Dufan Januari 2018 yang diberikan World Fantasy. Apa yang anda tunggu? Segera merancang cuti akhir tahun hanya di Fantasy World, Duna Wonders dan Fun Family.

No comments:

Post a Comment